Support Center
Articles: All Categories
FAQ: All Categories
Yes, to check the status of your order, you need to find the corresponding order in the "orders" tab or in the detailed information about the machine in the list of recent orders.
After finding the order number next to it in the table, information about its status will immediately appear in the "order status" column. If the order has been shipped, you can check the status of the shipment by going to the details of the order by clicking on the order number, and then going to the link available in the "delivery" section and in the "shipment" section with the name of the courier company that handles the delivery.
Aby zarejestrować konto należy przejść do strony: https://ds-ecommerce.konicaminolta.pl/ i wybrać zakładę "Zarejestruj się".
Na portalu eBIZ istnieją dwa sposoby utworzenia konta. Można zarejestrować się samodzielnie, korzystając z procesu samodzielnej rejestracji lub konto może zostać utworzone przez administratora firmy.
Do utworzenia konta użytkownika potrzebny jest numer umowy (znajdujący się na jednej z pierwszych stron dokumentu, składa się on z liter i cyfr) oraz numer identyfikacyjny urządzenia (numer konfiguracyjny lub numer seryjny). Informacje dotyczące umowy oraz numeru urządzenia są polami obowiązkowymi i muszą być wypełnione w każdym przypadku, aby można było utworzyć konto użytkownika. W następnym kroku należy uzupełnić swoje dane kontaktowe takie jak imię, nazwisko oraz adres e-mail. Dodatkowo należy założyć hasło i zaakceptować warunki korzystania z portalu. Po utworzeniu konta należy potwierdzić je poprzez kliknięcie w link aktywacyjny otrzymany w wiadomości e-mail od Konica Minolta.
To verify whether the machine is equipped with a remote monitoring system, please see the list of your machines or go to the details of your machine and check if the message “OPS- yes” is displayed.
If the machine is equipped with a monitoring system, please verify if the package has been sent to you in the “Recent consumable orders” tab. In the few cases where delivery problems occur, shipments are returned to the sender. In such cases, please verify the address of the consumables delivery and create a new consumable order for the returned product, if needed. If the address of the consumables delivery is out of date, please contact us using the form available below.